

Zalety produktu
• Wysoka wydajność w niskich temperaturach
• Natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach
• Optymalne smarowanie w niskich temperaturach
• Doskonała ochrona przed zużyciem w zróżnicowanych warunkach eksploatacji
• Świetne właściwości myjące oraz wysoka kontrola kwasowości pomagają
zapobiegać korozji silnika i utrzymanie go w czystości, co powoduje wydłużenie
okresów międzywymianowych.
• Doskonałe właściwości antykorozyjne chronią wszelkie pracujące części
• Zastosowanie najwyższej jakości olejów bazowych zapewnia wysoką odporność na
utlenianie, zapobiegając tworzeniu się osadów na częściach pracujących w wysokich
temperaturach
Zastosowanie
• Olej silnikowy TechAgri MOT 10W40 HC jest odpowiedni dla silników maszyn
rolniczych, sprzętu budowlanego, a także samochodów ciężarowych czy autobusów.
• Zalecany do silników wysokoprężnych, pracujących z dużym obciążeniem.
• Odpowiedni do stosowania w wysokowydajnych silnikach wysokoprężnych
wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR) i układ selektywnej redukcji
katalitycznej (SCR). Nie zalecany w przypadku filtrów cząstek stałych (DPF).
• Spełnia rekomendacje Super High Performance Diesel (SHPD) czołowych
producentów silników
Specyfikacje
• ACEA E7
• API CI-4/SL
• GLOBAL DHD-1
• JASO DH-1
• ALLISON C-4 CUMMINS CES 20071/2/6/7/8
• DAF
• DEUTZ DQC III-10
• MACK EO-M PLUS MAN M 3275
• MTU DDC TYPE-2
• RENAULT RLD/RLD-2
• VOLVO VDS-3
• CAT ECF-1-a/ECF-2
• MB-228.3
• MACK EO-N
Parametry fizyczno-chemiczne
TechAgri MOT 10W40 HC Jednostka Norma Wartość
Klasa lepkości – SAE J300 10W-40
Gęstość g/cm3 ASTM D4052 0,865
Lepkość kinematyczna w 40°C mm2/s ASTM D445 88
Lepkość kinematyczna w 100°C mm2/s ASTM D445 14,8
Wskaźnik lepkości – ASTM D2270 166
Temperatura płynięcia °C ASTM D97 <-42
Temperatura zapłonu °C ASTM D92 >236
TBN mg KOH/g ASTM D2896 >11
Popioły siarczanowe °C wg/wg ASTM D874 1,40